Jsem marketingová čarodějnice.

Vystudovala jsem psychologii a marketing. A ve své práci spojuji obojí dohromady. Pracuji pro firmy, volnonožce i živnostníky. Zejména pro ty, kteří kteří podnikají srdcem, věří na intuici a své podnikání vnímají jako součást života a osobního rozvoje.

Moje kurzy a konzultace pomáhají klientům utřídit si myšlenky, vidět situaci jinak, správně se rozhodnout a znovu získat energii a chuť podnikat. Alespoň to říkají v referencích.

Na volné noze podnikám od roku 2003. Předtím jsem působila ve dvou PR agenturách (AMI CommunicationsPleon Impact), v marketingovém oddělení firmy (HSW Signware) i v různých redakcích novin a časopisů.

Přes 20 let pracuji s tarotovými kartami. Nejčastěji formou tarot koučinku a konzultací pro firmy. Jsem zakladatelkou a předsedkyní české Tarotové asociace.

Baví mě minimalismus. Vlastním minimum věcí, můj šatník se vejde do půlmetrové skříně, a minimalistické principy se snažím uplatňovat i v podnikání.

Konzultuji v rámci Impact Hub 100 Day Challenge a školím neziskovky v projektu Un Dia Radost 3.0. Občas píšu pro Podnikatel.cz. Mám muže Míru, psa Felouše a kocoura Konráda.

0
let vlastního podnikání
0
let praxe v marketingu
0
poradenských klientů
0
prodaných e-knih
0
odškolených hodin

Čemu věřím:

Úspěšný byznys se tlačí hlavou. 90 % je nastavení mysli, 10 % strategie.

Marketing je způsob, jak si nastavit podnikání podle svých představ.

Placená reklama je něco, bez čeho se většina malých firem dokáže v pohodě obejít.

Čím složitější postup, tím větší je pravděpodobnost, že nebude fungovat.

Svůj život i podnikání si utváříme sami. Můžeme ovlivnit mnohem víc, než si myslíme.

Moje podnikání = moje pravidla. Je v pořádku si vybírat zákazníky i nástroje.

Podnikat se dá v souladu sám se sebou, eticky a s respektem.

Jaký majitel, taková firma. V pozitivním i negativním smyslu slova.

Smyslem úspěšného byznysu je umožnit vám žít takový život, jaký chcete.

Čarodějnice v médiích

Video rozhovor pro portál Na volné noze, který jsem vedla s Robertem Vlachem na podzim 2015. Je o tom, jak podnikám, jak vnímám reklamu a na jakých základech byznys podle mě funguje.