Nebaví vás marketing? Možná i vy jste měli někdy chuť ho celý outsourcovat – někomu předat. Věnovat se své práci, kterou někdo jiný bude prodávat. Může takový přístup fungovat? To se dozvíte v tomhle videu. Ve druhém díle série Marketingové bludy se společně podíváme na další marketingové pověry, utkvělé představy a přesvědčení, které nám často brání úspěšně a spokojeně podnikat.

Možná až příliš často čekáme na spasení. Doufáme, že někdo přijde a náš produkt konečně prodá. A tak trochu se zbavujeme odpovědnosti. Jenže to nefunguje – nikdo druhý nemá takovou motivaci jako my.

V korporaci možná. Ale v malé firmě marketing předat prostě nejde. Na to je příliš součástí jádra podnikání.

Jak se tomuhle bludu vyhnout?

1) Nastavte si marketing tak, aby vás bavil.

2) Vybírejte si takové marketingové nástroje, které vám nejsou vysloveně protivné.

3) Nastavte si pravidelné milníky, 15 minut denně, hodina týdně, 3 hodiny měsíčně.

A jakou zkušenost s marketingovým outsourcingem máte vy? Zkoušeli jste ho někdy předat? A s jakým výsledkem? Prosím, napište mi komentář.