Chcete uspořádat přednášku nebo kurz marketingu pro vaše zaměstnance, klienty nebo skupinku přátel? Ráda pro vás připravím přednášku nebo celodenní kurz na míru vašim potřebám a aktuální situaci. Kurzy se mohou konat u vás ve firmě, nebo vám pomohu zajistit vhodné prostory. Školím v Praze, po dohodě i v dalších místech České republiky.

Celodenní kurzy je možné uspořádat pro maximálně 12 účastníků. Je-li účastníků více, doporučuji je rozdělit na dvě skupiny, nebo uspořádat kratší přednášku (60 – 120 minut).

Školicí programy vedu formou zážitkového učení, které se spíše blíží kurzům soft skills. Využívám názorné pomůcky, řízené diskuse, případové studie, hry, cvičení a experimenty.

Účastníci kurzů si nejčastěji odnášejí pochopení, jak skutečně zacházejí s různými marketingovými nástroji, a inspiraci, co konkrétně by mohli dělat jinak.

 Z jakých témat můžete vybírat?

  • co všechno je marketing a k čemu je ve firmě potřeba
  • základní principy marketingu
  • co je marketingový mix
  • jak se vyznat v marketingové terminologii
  • jaké jsou nové trendy v marketingu
  • jaké marketingové nástroje existují a jak s nimi pracovat

  • k čemu je marketingový plán
  • postup sestavení plánu
  • stanovení cílů, definice cílové skupiny
  • SWOT analýza, analýza trhu
  • strategie, taktika, rozpočet, vyhodnocení

  • oheň, voda, země a vzduch
  • vlastnosti a projevy jednotlivých živlů
  • konkrétní zákazníci z hlediska živlové typologie
  • jak využít živly v marketingu a osobním prodeji
  • vhodný výběr slov, barev a marketingových nástrojů
  • jak si pomocí živlů usnadnit podnikání
  • podle čeho stanovit cenu produktů a služeb
  • jak obhájit cenu před zákazníky
  • jak si nastavit konzistentní ceník
  • hodnota pro zákazníka a jak to s cenou souvisí
  • podle čeho spočítat ideální hodinovou sazbu
  • jak pracovat se slevami a proč všeho moc škodí

  • co je obsahová strategie a jak ji sestavit
  • odkud pořád brát nová a nová témata
  • jak začít psát blog nebo točit videoblog
  • jak a kudy svůj obsah šířit
  • jak o sobě dát vědět na sociálních sítích
  • co je guest blogging a jak ho použít

  • co je značka a jak se tvoří
  • osobní vs. firemní značka – rozdíly a společné znaky
  • proč je dobré být vnímán jako značka
  • základní atributy a elementy značky
  • co dělá značku značkou, image a identita
  • archetypy značek a jak s nimi pracovat

Ceník

Firemní kurzy – školicí den 12 000 Kč (6 hodin čistého času, zahrnuje lektorné a přípravu podkladů)
Přednášky – 5 000 Kč (maximální délka trvání 2 hodiny)
Cestovné mimo Prahu - 5 Kč/km, po Praze zdarma

Nezávazná poptávka

Máte zájem uspořádat kurz nebo přednášku? Vyplňte, prosím, kontaktní formulář. Brzy se vám ozvu.